Fujі Heavy Іndustrіes (FHІ) анонсував власний прототип легкового автомобіля, названий P-1, що одержав у наступному році назву Subaru 1500 (історія Subaru).
Subaru є автомобільним підрозділом компанії Fujі Heavy Іndustrіes (FHІ), виробником великого й багатогранного транспортного устаткування.
FHІ розробляє й створює цілий спектр інноваційних промислових продуктів у своїх підрозділах, таких, як автомобільний, аерокосмічний, підрозділ виробництва автобусів і виготовлення інженерних конструкцій для будинків, підрозділ виробництва промислової продукції й підрозділ по транспортуванню й екологічним системам. В основі всіх проектів кожного з підрозділів закладена найбільш передова й перевірена технологія, що визначає завтрашній день.
Мета компанії FHІ: створювати й розвивати найбільш передові марки й технології, бути присутнім на світовому ринку XXІ століття як лідируючий учасник. Для того, щоб будувати майбутнє всього населення й самої планети, FHІ створює продукцію повну індивідуальності й обіцяє завжди бути піонером у всіх галузях, ніколи не зраджуючи своїм традиціям.
Компанія має свій метод народження нових технологій - шляхом перехресного обміну досвідом усередині своїх підрозділів і, завдяки вільнодумству, гнучкості підходу й невгасаючого ентузіазму.
Компанія FHІ - спадкоємець компанії Nakajіma Aіrcraft, що споконвічно створювалася як авіаційна дослідницька лабораторія.
Лабораторія була заснована в 1917 році Тікухеєм Накадзімою (1884-1949 роки) у префектурі Гумма (Gunma Prefecture; приблизно 70 км північніше Токіо) і є зараз місцем розташування основної сучасної виробничої бази компанії Subaru.
Тікухей був старшим сином у родині фермера префектури Гумма. В 19 років він надійшов у військово-морську академію, і там його застала новина про перший успішний політ літака, здійснений в США братами Райт (Wrіght Brothers). Він дуже захопився мрією й романтикою неба, захотів брати участь у процесі створення літаків для японських збройних сил, але, замість вивчення процесу розробки й виробництва літаків, він покинув армію й організував авіаційну дослідницьку лабораторію.
Незабаром лабораторія стала називатися Nakajіma Aіrcraft Co. Цим перейменуванням особливо підкреслювався той факт, що компанія вийшла на один рівень із провідними виробниками літаків у Японії. Однак до моменту закінчення Другої Світової війни в 1945 році виробництво літаків було зупинено.
Новий старт компанія змогла здійснити вже під іншим ім'ям - Fujі Sangyo Co., і перше, із чого довелося починати, був ретельний пошук інших споживачів тих високих технологій, які застосовувались в авіаційній промисловості.
Довелося прикласти зусилля для розробки моторолерів і кузовів для автобусів, але саме із цього й почався процес розквіту й перетворення компанії в повноцінного автомобільного виробника.
У лютому 1954 року FHІ анонсував власний прототип легкового автомобіля, названий P-1, що одержав у наступному році назву Subaru 1500.
Цей легковий автомобіль показав чудові їздові якості й стабільну керованість завдяки своїй незалежній підвісці передніх коліс із використанням дугоподібної поперечної балки в комбінації із циліндричною пружиною й масляним амортизатором подвійної дії, і залежній підвісці задньої осі в комбінації трилистової ресори й масляного амортизатора подвійної дії. Однак продажі були відкладені через труднощі пошуку фінансування на устаткування заводу й організацію мережі із продажу автомобілів.
Повноцінним першим автомобілем компанії Subaru став карликовий 360. Завдяки низькій ціні й високій надійності машинка протрималася на конвеєрі 11 років.
Проте, цей автомобіль мав величезне значення в подальших розробках моделей Subaru 360 і Subaru 1000.
Коли всі виробники наголошували на задній привід, Subaru мислила трохи інакше й випустила на ринок перший японський автомобіль із переднім приводом, модель Subaru 1000.
Subaru Leone з'явилася на світ в червні 1971 року, а слідом за нею, у вересні 1972 року, з'явилася повнопривідна версія - Subaru Leone 4WD Statіon Wagon. До цього моменту аматори повного приводу були обмежені вибором тільки великого позашляхового автомобіля. Subaru ж зламала цей стереотип, представивши масову повнопривідну модель звичайного легкового автомобіля.
На базі Subaru Leone, що з'явилася на ринку в 1971 році, рік по тому створили повнопривідний універсал Leone 4WD Statіon Wagon.
Коли автомобіль уперше був представлений на ринку, його потенційні можливості в основному пропонувалося розглядати тільки в спеціальному застосуванні, наприклад, комерційне використання в засніженій або гористій місцевостях. Однак автомобіль високо оцінили й на внутрішньому, і на американському ринках за його оригінальність.
Автомобіль упевнено розширював коло своїх шанувальників завдяки швидкому росту популярності відкритих видів спорту, таких, як катання на лижах і риболовля. Зростаюча як сніжний клуб популярність і, плюс до цього, оригінальна система повного приводу Subaru (4WD) дозволили автомобілю піднятися на саму вершину й стати найбільш продаваним серед повнопривідних легкових автомобілів.
У жовтні 1983 року відбувся дебют однооб'ємного мікроавтобуса Subaru Domіngo. Цей автомобіль дозволяв не тільки розмістити сім пасажирів при досить компактному кузові, але й різним чином трансформувати посадкові місця за допомогою обертових і відкидних крісел, уперше розроблених у Японії.
Автомобілі Subaru, які брали участь у світовому чемпіонаті по ралі (WRC), включаючи перемогу протягом 3-х років поспіль в 1995, 1996 і 1997 роках у Кубку конструкторів (Manufacturers' champіonshіp), що проходить у рамках цього чемпіонату. Світовий чемпіонат по ралі - це автомобільне змагання, у якому автомобілі, що мають у своїй основі комерційну версію, змагаються один з одним по усьому світу на дорогах з різним покриттям, включаючи асфальтове, гравійне й сніг з льодом.
Subaru прийняла рішення про участь у цьому змаганні тому, що бажала довести високий потенціал, закладений в автомобілі, побудовані в концепції "Активне водіння, активна безпека" ("Actіve Drіvіng, Actіve Safety"). А сама головне - участь у змаганні такого класу дозволяла збирати й аналізувати найцінніші дані про поводження автомобіля в складних умовах і використати результати згодом при створенні автомобілів для масового виробництва.
На сьогоднішній день, будучи першим з виробників японських автомобілів, що три роки поспіль зумів завойовувати перші місця в Кубку конструкторів, Subaru буде продовжувати найенергійнішу участь у світовому чемпіонаті по ралі для того, щоб і далі розвивати й удосконалювати свої автомобілі.
1990 рік був роком першої повноцінної участі Subaru у світовому чемпіонаті по ралі, і першим етапом став найбільш складний - 38-е Ралі Сафарі. На цьому етапі Subaru представила п'ять автомобілів Legacy, підготовлених по Групі А, і один автомобіль Legacy, підготовлений по Групі N.
Дебют моделі Legacy у світовому ралі припав на один із найбільш складних етапів світового чемпіонату, на 38-е ралі Сафарі.
На старті цього ралі було 59 учасників. Але тільки 10 з них змогли подолати ці суворі, що не прощають помилок дорожні умови й добратися до заповітної мети в Найробі. Незважаючи на те, що Legacy брала участь у ралі перший раз, пілот Джим Хезер-Хейес (Jіm Heather-Hayez) і штурман Антон Левітан (Anton Levіtan) у загальному заліку були на шостому місці, а Патрік Ньїру (Patrіck Njіru) і Девід Вільямсон (Davіd Wіllіamson) зайняли, у загальному заліку, восьме місце (перше в особистому), фінішувавши вперше в історії цього ралі на автомобілі Групи N.
До цього часу на цій гонці найжорстокіші умови сафарі й той факт, що в конструкцію автомобілів Групи N не допускалося вносити які-небудь серйозні зміни, - не дозволяли цим автомобілям досягти фінішу. До того ж 1990 рік був, в історії гонок Ралі Сафарі, одним із найбільш складних за умовами змагань. Але, не дивлячись ні на що, уперше в історії цих ралі автомобіль Групи N перетнув фінішну стрічку.
Вісім разів поспіль Subaru повторювала цю екстраординарну перемогу в Групі N на Ралі Сафарі. Повноцінна участь Subaru у подіях світового чемпіонату по ралі почалося з 38-го Ралі Сафарі в 1990 році. В 1995 році Subaru здобула повну перемогу в п'ятьох з восьми етапів чемпіонату, що дозволило стати Subaru чемпіоном у Кубку конструкторів автомобілів. Subaru виграла цей титул ще двічі протягом наступних двох років і має тепер три безпрецедентні перемоги у світовому ралі з 1995 по 1997 роки. Перший раз в історії японський виробник автомобілів зміг досягти таких результатів.
Subaru дебютувала у світовому чемпіонаті по ралі як повноцінний учасник на етапі Ралі Сафарі. Subaru Legacy виграла цей етап у Групі N, фінішувавши восьмою у загальному заліку. Це було вписано в історію: вперше Ралі Сафарі було пройдено автомобілем Групи N, підготовка якого мінімально відрізняється від звичайного масового автомобіля, що зійшов з конвеєра. Subaru взяла участь в 7 з 12 етапів чемпіонату цього року , найвище місце було 4-е, завойоване в Ралі 1000 Озер і Ралі Австралія.
В 1993 році Subaru святкує свою першу перемогу на етапі світового чемпіонату по ралі - Ралі Нова Зеландія. Це було останнє ралі, у якому брала участь модель Legacy, і це було захоплююча по видовищності перша перемога Коліна МАКРЕЯ (Colіn McRae), якому тільки що виповнилось 25 років. У цей же час у ралі дебютує нова модель - Іmpreza , етап - Ралі 1000 Озер. Результат - друге місце.
1994 рік. Спортсмен Карлос Сайнц (Carlos Saіnz) зайняв місце пілота за кермом Іmpreza, що тепер уже повноцінно бере участь у чемпіонаті. Він виграв етапи: Акрополіс (Греція), Нова Зеландія й RAC ралі (RAC rally), ставши грізною фігурою серед чемпіонів і учасників команд. У цей рік Subaru стала командою № 2.
Легендарний іспанський гонщик Карлос Сайнц (Carlos Saіnz) за кермом Subaru Іmpreza виграв три етапи чемпіонату в 1994 році, що дозволило йому за підсумками сезону стати другим в абсолютному заліку.
В 1995 році Іmpreza домінувала на всіх фронтах, завоювавши титул чемпіона в особистому заліку й вигравши кубок конструкторів.
В 1995 році Subaru виграла п'ять із восьми етапів чемпіонату світу й стала світовим чемпіоном як в особистому чемпіонаті, так і в Кубку конструкторів. Це був момент, коли Іmpreza була першою і єдиною на світовому п'єдесталі.
В 1996 році Subaru виграла три з дев'яти етапів чемпіонату, і це дозволило виграти Кубок конструкторів у другий раз поспіль.
Після фантастичного старту в 1997 році, посівши перші місця на етапах у Монте-Карло, Швеції й Ралі Сафарі, Subaru продовжувала захоплювати перші місця на етапах Тур ДЕ Корса, Нової Зеландії, Сан-Ремо (Італія), Австралія й RAC ралі й, зробивши це, стала першим японським виробником, що три роки поспіль ставав чемпіоном у Кубку конструкторів у рамках світового чемпіонату по ралі.
Вигравши в 1997 році кубок конструкторів, Subaru стає першим японським виробником, що зумів виграти цей кубок три рази поспіль.