Джеймс Ватт одержує патент на свою парову машину
Джеймс Ватт народився в крихітному шотландському містечку Гриноке. Ріс тихою, хворобливою, начитаною, допитливою, дуже спостережливою, акуратною людиною, яка любила роздумувати і майструвати. Він умів користуватися багатьма інструментами, освоїв навіть ливарну справу, дуже багато читав і знав, але визначити своє майбутнє не міг. Він був універсал, якому важко було знайти роботу. Він був винахідник. Винахідник і за складом характеру, і за типом мислення, і за способом життя; дивно, він був винахідником, ще нічого не винайшовши.
Перший робочий паровий двигун (двигуни Ньюкомена) був запатентований в 1698 році, і до моменту народження Ватта, двигуни Ньюкомена використовувалися для відкачування води з шахт по всій країні. Приблизно в 1764 році Ватт отримав модель двигуна Ньюкомена для ремонту. Він зрозумів, що конструкція була безнадійно неефективною і почав працювати для поліпшення моделі парової машини. Джеймс Ватт включив в схему парового двигуна додаткову камеру для конденсації пари, що скорочувало величезні втрати цього робочого тіла.
5 січня 1769 року Джеймс Ватт отримав патент на парову машину. І хоча Ватт не був автором цього винаходу, саме його удосконалення вакуумного двигуна Ньюкомена зробили пристрій досить ефективним для того, щоб можна було використовувати енергію пари в промисловості.