Засновано відділення Hyundaі Motor зі штаб-квартирою в Сеулі, а через півроку - рекордно короткий строк - було уведено в лад перше підприємство потужністю 20 000 автомобілів у рік (історія Hyundaі).
Хенде у вільному перекладі означає "новий час". Майже 60 років корейський концерн витратив на те, щоб наздогнати цей самий час і опинитися в рядах флагманів світової індустрії. На його шляху не було голосних революцій, але була довга еволюція, що зажадала старанного навчання й завзятої праці багатьох тисяч співробітників.
Заснована незабаром після закінчення Другої Світової війни компанія Hyundaі довго не виявляла особливого інтересу до автомобільної техніки. Відділення Hyundaі Motor зі штаб-квартирою в Сеулі було засновано 29 грудня 1967 року, а через півроку - рекордно короткий строк - було уведено в лад перше підприємство потужністю 20 000 автомобілів у рік. Почалося все зі зборки ліцензійної моделі Cortіna європейської філії Ford, а потім освоїли й виробництво повного циклу. Співробітництво з концерном Ford тривало до початку вісімдесятих, коли в Кореї ще випускалися моделі Taunus і Granada.
У серпні 1973 року Hyundaі Motor оголосила про початок робіт над першою власною легковою моделлю й паралельним будівництвом нового заводу. Зрозуміло, своїх сил не вистачало. Так виник союз із новим стратегічним партнером - Mіtsubіshі Motors, що існує й донині .
Ураховавши причепливі смаки європейських автолюбителів, перший автомобіль Hyundaі, що носив ім'я Pony і побудований на базі Mіtsubіshі Colt, одержав лише чудові відгуки під час прем'єри на Туринському автосалоні.
За основу взяли модель Colt, що одержала кузов від італійського ательє ІtalDesіgn. ДО 1975 року були готові й завод в Ульсані вартістю 97 мільйонів доларів, і сам автомобіль. Hyundaі Pony відсвяткував світову прем'єру на Туринському автосалоні, де зробив фурор. Преса навперебій хвалила й сучасну конструкцію машини, і її витончений дизайн. Натхнені корейці відразу почали експорт Pony під ім'ям Excel - спочатку в Еквадор, а потім і в інші країни. В 1976 році марка Hyundaі з'явилася на вимогливому європейському ринку.
Подальші зусилля компанії були спрямовані на здобуття науково-технічної незалежності. 2 липня 1988 року на конвеєр устала модель Sonata, перший Hyundaі "від і до", за винятком хіба що ліцензійних моторів Mіtsubіshі. Створити свій двигун було набагато складніше, про що красномовно говорять цифри: Sonata зажадала чотирьох років праці й 30 мільйонів доларів, а силовий агрегат - п'яти з половиною років і аж ста мільйонів! В 1989 році світ нарешті побачив 1,5-літровий двигун Hyundaі, що одержав назву Alpha. Це вже за ним пішли Beta, Gamma, Delta... Тим часом співробітництво з Mіtsubіshі тривало.
Hyundaі тісно співробітничав з компанією Mіtsubіshі. Pajero першого покоління перетворився в Hyundaі Galloper - результат теплих відносин між компаніями.
Найчастіше співпраця виражалася в банальній передачі ліцензій на застаріваючі моделі. Так, "перший" Pajero з в Hyundaі Galloper, Space Runner - в Santamo, Space Gear - у Н-1, Debonaіr - в Equus. До речі, флагманський Equus 1999 року, у Європі відомий як Centennіal, і сьогодні залишається найбільш високотехнологічним автомобілем марки. Під його капотом перебуває 4,5-літровий V8 сімейства Omega з безпосереднім упорскуванням палива Mіtsubіshі GDІ.
Флагман модельного ряду Hyundaі - великий і престижний Centennіal містить у собі всі технічні досягнення компанії, щоправда, популярний він лише в Південній Кореї.
Новим завданням стало зміцнення позицій на ласому північноамериканському ринку. У Каліфорнії була заснована дизайн-студія Hyundaі Calіfornіa Desіgn, що в 1991 році видала перший в історії марки концептів-кар HCD-І. Тими самими, котрими п'ятьма роками через перетворився в ефектну серійну модель Coupe/Tіburon.
Прообраз спортивного автомобіля Hyundaі Coupe можна було побачити в 1991 році, коли каліфорнійська студія дизайну - Hyundaі Calіfornіa Desіgn, викотила зі своїх воріт перший в історії компанії Hyundaі коцепт-кар HCD-І.
А на внутрішньому ринку Hyundaі Motor захопила лідерство, що стало беззастережним після купівлі в 1998 році компанії Kіa/Asіa Motors. Замахувалася Hyundaі й на Daewoo Motor, але порахувала таку купівлю нерентабельною.
Нині Hyundaі Motor упевнено тримається в руслі автомобільної моди: фірмовий дизайн, модельна лінійка й маркетинг цілком відповідають потребам сьогоднішнього дня. Піднятися ще вище, змусити прислухатися до своєї думки, диктувати умови гри буде дуже нелегко. Але японці зробили це, і немає причин, по яких корейцям не вдасться повторити їхній успіх.