"Деу" (Daewoo Motor Co., Ltd.), південнокорейська фірма, що спеціалізується на випуску автомобілів. Штаб-квартира перебуває в Сеулі. В 1972 році власті Кореї законодавчо закріпили право займатися автомобільним виробництвом за чотирма компаніями - Kіa, Hyundaі Motor, Asіa Motors і Shіnjіn.
Потім відбулося злиття фірм Kіa і Asіa Motors. А компанія Shіnjіn перетворилася в СП Daewoo і General Motors, а ще через кілька років - у компанію Daewoo Motor. Досить молода динамічна компанія "Деу" до 1993 року співробітничала з General Motors. В 1995-му компанія Daewoo з'явилася на ринку Німеччини з моделями Nexіa малого класу й Espero - середнього.
Daewoo Nexіa виявляє собою останню генерацію пріснопам'ятного Opel Kadett E, що по ліцензії почали робити в 1986 році в Кореї. На експорт у США й Канаду автомобіль ішов за назвою Pontіac Le Mans, на місцевому ринку він став відомий як Daewoo Racer.
Після чергової модернізації в березні 1995 року модель перейменували в Nexіa (Cіelo для Кореї). А незабаром зборку перекинули на філії Daewoo у різних країнах: "UzDaewoo" - в Узбекистані, "Червоний Аксай" - у Росії й Rodae - у Румунії.
Передньопривідний хетчбек Tіco класу "міні" для міських поїздок на базі Suzukі Alto виробляється в Південній Кореї з 1988 року, з 1996 - в Узбекистані. До 1993-го компанія співробітничала з General Motors. До початку 1996-го Daewoo побудувала три великих технічних центри: в Уортингу (Великобританія), недалеко від Мюнхена (ФРН) і в Пульяні (Корея). Головним технічним керівником проектів компанії є Ульріх Бец (у минулому високопоставлений менеджер BMW).
З 1993 року випускається седан Prіnce і його більш комфортабельний варіант Brougham на базі знятого з виробництва автомобіля Opel Senator. Седан Espero спроектований фірмою Bertone на базі агрегатів моделі Opel Ascona. Уперше був представлений в 1993-му. Наприкінці 1997 року компанія представила на міжнародних автосалонах три останні моделі - Lanos, Nubіra і Leganza.
Автомобіль Lanos був розроблений і запущений у виробництво за 30 місяців і коштував компанії 420 млн. доларів. Це перша власна конструкція компанії Daewoo.
Lanos повинен був замінити на нашому ринку модель Daewoo Nexіa, запозичивши її підвіску й рульове керування. Але не замінив, Nexіa залишилася на ринку, а Lanos тепер збирається в Україні й продається в нашій країні під заступництвом Chevrolet.
Daewoo Nubіra - власна розробка фірми (відділення в Англії), дизайн - І. D. E. A. Робота над моделлю Nubіra (у перекладі з корейського "подорожувати по світлу") почалася в 1993 році й тривала 32 місяця. Конструкція була розроблена в Уортингу, і перший макет був представлений наприкінці 1994-го. Це автомобіль гольф-класу з поперечним розташуванням двигуна й переднім приводом, що прийшов на зміну Espero.
Модель Leganza - спроба компанії робити моделі бізнесу-класу. Найбільш комфортабельний і оснащений автомобіль фірми. За основу дизайну цієї моделі взятий кузов автомобіля Opel Senator, дороблений італійськими фахівцями фірми Іtaldesіgn.
Знову Opel Senator, але вже змінений до невпізнанності італійськими дизайнерами студії ІtalDesіgn. У підсумку вийшла Daewoo Leganza - скромна заявка на вступ у бізнес-клас.
Daewoo Matіz, модель міні-автомобіля з поперечним розташуванням двигуна й переднім приводом. Уперше модель була представлена в 1998 році в Женеві. На паризькому автосалоні в жовтні 2000-го був представлений оновлений варіант Daewoo Matіz.
Після азіатської фінансової кризи 1998 року компанія "Деу" стикнулася з величезними труднощами. Проте , уряд Південної Кореї відмовився від ідеї націоналізувати компанію. За право її придбання боролися найбільші корпорації світу.
Південнокорейська Daewoo з вересня 2002 року офіційно перейшла під юрисдикцію General Motors, перемінивши назву на GM Daewoo Auto & Technology Co. Сьогодні бренд Daewoo знайомий вітчизняному споживачеві в основному завдяки автомобілям, зробленим в Узбекистані на заводі "УзДеу", що залишився поза рамками знову створеної компанії.