У Нью-Йорку молоко вперше у світі почали продавати в картонних пакетах
В перекладі з французької картон - найтовстіший папір, набагато товщий цукрового та обгорткового. Картон є найпоширенішим пакувальним матеріалом і володіє відмінними можливостями з декорування і конструюванню, а також малою вагою і при цьому досить міцний. Цей матеріал однаково добре підходить для упаковки найрізноманітніших товарів: продуктів харчування, парфумерії, косметики, побутової хімії і т.д.
Однак, так було не завжди, американець Джону Уормер з Толедо (шт. Огайо) отримав патент США № 1157462 на картонний пакет для рідких продуктів (заявка на патент була подана в грудні 1914 г.) лише в 1915 році. В описі Уормер вказував, що разовий пакет підвищує зручність користування тарою для споживачів. В тому ж році Джон Уормер випустив першу упаковку для рідких продуктів, яка виготовлялася з вирізаної з картону заготовки. Упаковка мала незбирану підставку, верх і носик. У 1928 році «American Paper Bottle Company» купила патент (№ 1157462) у Уормера. Одночасно компанія придбала бренд «Pure Pak» і розробила машини для розливу молока в пакети. На молочному заводі пакети розгорталися, збиралися, заповнювалися і запечатувалися. За період з 1929го по 1934 рік було випущено шість машин для формування, наповнення та запечатування упаковки. Таким чином, пакет придбав цілком сучасну форму більше 70 років тому.
Можна виділити декілька переваг картонної тари. По-перше, сюди слід віднести її легкість. Маленька вага картонної упаковки (літровий картонний пакет – 30-35г, бутила такої ж ємкості – 600-650г) полегшує її використання та транспортування. По-друге, так як картонна тара не підлягає поверненню, то відпадають витрати на її повернення та очищення. І нарешті, по-третє, в картонній тарі молоко надійно захищене від впливу сонячних променів, завдяки чому зберігається вітамін С.