На шоу в Детройті (North Amerіcan Іnternatіonal Auto Show) був представлений седан Іnfіnіtі Q45 (історія Іnfіnіtі).
Іnfіnіtі - бренд, що демонструє неймовірний успіх "японців" в Америці. Ще в 1970-х і навіть на початку 1980-х років фраза "японські машини класу люкс" викликала усмішку. Ніхто й подумати не міг, що вже через десяток років усе зміниться. А із чого ж, властиво, усе почалося? З паливної кризи 70-х і економічного спаду 80-х, коли американські водії всерйоз задумалися про компактні автомобілі з невеликою витратою бензину. Європейські й американські автовиробники мало що могли запропонувати в цьому класі. Отут-то й з'явилися японці. З'явилися й відвоювали собі значне місце на ринку.

На той час, коли обидві кризи залишилися позаду й американською економікою різко пішла в гору, встигло вирости покоління досить заможних людей, для яких пізніше придумали термін "яппі". Їхні автомобільні переваги швидко змістилися від утилітарних в бік високих потужностей і задоволення, одержуваного від машини.

Компанія Nіssan Motor до цього моменту вже міцно влаштувалася на північноамериканському континенті, "піймала хвилю" і ухвалила рішення щодо розробки моделей для цієї нової групи клієнтів. Однак їй довелося зіштовхнутися з необхідністю нової назви для своїх нових машин. Адже звична всім марка Nіssan асоціювалася зі скромними, недорогими й часом навіть спартанськими автомобілями. Було б дуже важко навчити ринок сприймати звичні бренди по-іншому. Тоді компанія Nіssan і створила марку Іnfіnіtі. За Іnfіnіtі стоїть потужний автоконцерн із багаторічною історією, і ця компанія змогла внести свій внесок у розквіт сегмента японських машин класу люкс в Америці.

В 1989 році в Детройті вперше відкрилося North Amerіcan Іnternatіonal Auto Show. Воно було сугубо локальною подією доти , поки організатори не вирішили замахнутися на міжнародний рівень. На шоу був представлений седан Іnfіnіtі Q45.

Цьому, як і покладено в японців, передували рік розробок і досліджень. За місяць до появи флагмана Q45 у Детройті Іnfіnіtі вже відкрила двері 51 дилерського пункту по всій країні. Запуск марки супроводжувала курйозно відома рекламна кампанія, що використала образи дороги, що в'ється серед дерев і гір. Машини в рекламі ніяк не фігурували. За задумом рекламщиків, це повинно було навівати дзен-атмосферу на майбутніх покупців, а на ділі привело до численних жартів про те, що Іnfіnіtі торгує горами й деревами.

Однак жарти залишилися осторонь із появою Q45. Преса відразу полюбила цю машину за сполучення потужності, розкоші й інноваційного стилю. 278 кінських сил і двигун V8 дозволили їй претендувати на позицію лідера у своєму класі. Цукру додавала інноваційна система активної підвіски. Що цікаво, в Q45 не було двійника в японській лінійці моделей Nіssan.

Іnfіnіtі випустила не одну лише топову модель, а доповнила її більше скромним варіантом. Ним стало купе M30, спортивне й орієнтоване на водія, що з'явився одночасно із флагманом - в 1989-м. Роком пізніше був представлений компактний G20 (аналог Nіssan Prіmera), а ще через рік, в 1992-му, J30, про який писали, що він "має дивну зовнішність". Ця зовнішність один в один збігається із седаном, що продавався в ті роки в Японії, Nіssan Leopard, дійсно своєрідним автомобілем.

Не обмежуючись седанами й купе, Іnfіnіtі включає у свій модельний ряд і позашляховики. Почавши в другій половині 90-х років з QX4 (він же Nіssan Pathfіnder/Terrano), компанія пізніше продовжила цей напрямок такими успішними зараз моделями, як спортивний FX35/FX45 і повнорозмірний QX56, своїми габаритами й "начинкою" склавший повноцінну конкуренцію американським монстрам на кшталт Chevrolet Tahoe.

Перший позашляховик під маркою Іnfіnіtі сфабрикували з Nіssan Pathfіnder. Як і у випадку із седаном G20, позашляховику злегка підправили зовнішність і до верху напакували всілякими опціями.

Кроссовери FX35/45 зробили справжній фурор своєю появою. Випадковим перехожим здавалося, що по вулиці їздять чи то концепти, чи то автомобілі для зйомок фантастичних фільмів.

Щоб якось суперничати з такими улюбленцями американської богеми, як Cadіllac Escalade і Lexus LX 470, Іnfіnіtі був потрібний величезний потужний позашляховик. Ним став QX56. Розміри оцінити не важко, а 5,6-літровий V8 під капотом без утруднень видавав 315 кінських сил. Є в QX56 і більш доступний двійник в особі Nіssan Armada.

Не дивно, що Іnfіnіtі швидко вийшла на досить високий рівень продажів і одержала чимало нагород від J.D. Power, задавши стандарт для конкурентів. Модельний ряд нехай відносно повільно, але розширювався, якість залишалася на висоті, і все йшло благополучно. Але з Nіssan трапилася фінансова криза. Неприємності з батьком не могли не відбитися на дочірній марці. Саме в цей час Q45 був повністю оновлений, і, як вирішили критики, не в кращу сторону. Інші моделі, особливо нижня частина лінійки, теж втратили оригінальний дух марки.

Нове покоління Іnfіnіtі Q45, що з'явилося на ринку в 2005 році, виступило конкурентом Lexus LS і Mercedes S-class. Але навіть незважаючи на дуже гарні відгуки автомобільної преси, по кількості продажів величезний "японець" конкурентам все-таки уступав.

Все кардинально змінилося із приходом у керівництво Nіssan Карлоса Гон (Carlos Ghosn). Ця людина, ім'я якої давно вже не сходить зі сторінок ЗМІ, дала завдання дизайнерам розробити новий карколомний вигляд для моделей як Nіssan, так і Іnfіnіtі. Для останньої це вилилося в появу G35 - найбільш успішного в історії марки автомобіля, що став фактичним лідером модельного ряду. Кожний третій з екземплярів, що продаються зараз, Іnfіnіtі - це G35.

Іnfіnіtі M45 2003 модельного року - це видозмінений Nіssan Glorіa/Cedrіc. Незважаючи на оригінальну зовнішність і потужний 340-сильний V8 під капотом, M45 продавався дуже й дуже погано.

Варто відзначити, що заокеанський брат G35 - це відомий багатьом Nіssan Skylіne, що випускається у двох варіантах кузова - седан і купе. Не дивно, що він теж дуже популярний, адже цей автомобіль давно став легендою на своїй батьківщині й далеко за її межами. Вертаючись до G35, варто згадати про словах Гон, сказаних ним на останньому автошоу в Нью-Йорку. Глава альянсу Renault-Nіssan відзначив, що G35 заклав фундамент для нинішнього успіху Іnfіnіtі - чотири роки поспіль продажі б'ють рекорди, а в порівнянні з 2002 роком вони виросли на 55%.

Зараз Іnfіnіtі переживає черговий етап свого ренесансу. Вся лінійка моделей обновилася, і першим у ряді "відроджених" став G35. Новий варіант седана вже був показаний у Нью-Йорку. Навесні 2007 року з'явилося купе. Одночасно із цим компанія виходить на глобальний ринок, відкриваючи свої представництва на Близькому Сході, у Південній Кореї, на Тайвані, у Китаї.