З'явився перший автомобіль від Лауріна й Клемента мав ім'я L&K Voіturette (історія Skoda).
В 1895 році, 18 грудня, було засноване невелике підприємство з виробництва й ремонту велосипедів Slavіa. Його власники, 30-літній Вацлав Лаурін (Vaclav Laurіn) і 27-літній Вацлав Клемент (Vaclav Klement), так би й продовжували конструювання вищезгаданих агрегатів, якби не геніальна ідея, що підштовхнула їх до створення одноциліндрового мотора, вмонтованого в раму велосипеда.

Це був невеликий, але дуже значний крок - крок прогресу. Наприкінці 1898 року був випущений мотоцикл під маркою Laurіn&Klement - перший мотоцикл, досить надійний для щоденної експлуатації. У газеті Allgemeіne Automobіl Zaіtung відзначалося: "Можна по праву виділити фірму Laurіn&Klement у Чеському королівстві як творця моторного двоколісного візка, не применшуючи заслуг французьких конструкторів братів Вернер.

Ті приєднали до простого велосипеда, не змінивши навіть його лінії, двигун, у той час як Laurіn&Klement пішли діаметрально протилежним шляхом. Вони навколо двигуна і його органів побудували велосипед. Ідея була одна, але підходи різні. Різниця полягає в тім, що французи підкреслювали принцип велосипеда, чехи ж - принцип автомобіля. І чехи виявилися праві".

Пройшло всього три роки, і принципово нова модель триколісного мотоцикла, здатна розганятися до 40 км/г, зійшла з конвеєра.

І це був тільки самий початок історії, тому що в 1905 році Лаурін і Клемент зробили величезний ривок і представили свій перший автомобіль L&K Voіturette. Це були 2-х і 4-місцеві легкі машини з V-образними 2-циліндровими моторами з водяним охолодженням. У тому ж році автомобілі були виставлені на класичні перегони в Семмерингу (Австрія), де перемогли в класі дорожніх автомобілів. В 1906 році на автомобілі були встановлені 4-циліндрові двигуни, а ще через рік з'являється автомобіль Laurіn&Klement з 8-циліндровим мотором.

Успіх, як це не парадоксально, приніс із собою занепокоєння. Виробництво автомобілів вимагало нових земель, будинків, устаткування - інакше кажучи, інвестицій.

З 1 січня 1907 року партнери почали процес трансформування фірми Laurіn&Klement в акціонерну компанію.

19 липня 1907 року фірма була офіційно зареєстрована як "Laurіn&Klement, акціонерна компанія, автомобільний завод у Млада Болеславі".

Торговельні представники L&K радісно "потирали руки" побачивши успіхи нової чотирициліндрової моделі F, що має двигун з робочим обсягом 2438 куб. см. з бічними клапанами в L-образній голівці потужністю в 21 к.с. Крім того, машина вперше була оснащена магнето-запалюванням високої напруги зі свічами.

Їхні очікування не були марними - у період між травнем 1907 року й жовтнем 1909 року була продана 371 така машина.

Автомобіль був запропонований у безлічі версій з пасажирським кузовом або кузовом спеціального призначення, як, наприклад, легкий автобус, що у брошурах компанії того часу йменувався, як "омнібас".

Після з'єднання двох чотирициліндрових блоків типу F у єдиному картері з'явився незвичайний автомобіль Laurіn&Klement FF - перша восьмициліндрова машина в Центральній Європі.

В 1907 році завод брав участь на виставках у Лейпцизі, Парижі, Берліні й Санкт-Петербурзі й відкрив постійні представництва в Німеччині, Італії, Великобританії й Росії. Усередині країни, тобто , у межах імперії, процвітали відділення в Празі й Відні, і було також відкрите нове відділення в Будапешті.

Успіхи, досягнуті в спортивних змаганнях, залишалися найкращим доказом якості продукції підприємства (серед них - перемога в найбільш престижній спортивній події в країні - автогонці на вершину Семмеринг).

В 1908 році завод L&До випустив останню двоциліндрову модель. Всі автомобілі, які випускалися після цього, мали чотирициліндрові двигуни.

У цьому ж році фірма L&До довела, що вона здатна задовольняти конкретні конструктивні замовлення, здобувши перемогу в тендері, оголошеному адміністрацією Чорногорії на виробництво автомобілів, пристосованих для перевезення пасажирів і пошти по крутих і вузьких дорогах з безліччю обмежених поворотів, які зв'язували Котор із внутрішньою частиною країни (завод L&До виграв це змагання, запропонувавши модифіковані автомобілі, побудовані на вкороченому шасі, у яких водійська кабіна розміщалася над двигуном.)

В 1909-1910 роках за замовленням Віденського магістрату було зроблено 100 таксі. Вони працювали багато років, і ще в 1928 році деякі з них зустрічалися на вулицях Відня.

В 1911 році у виробництво був запущений автомобіль моделі S із двигуном потужністю 14 к.с. Він став найбільш популярною моделлю фірми перед Першою Світовою війною. Laurіn&Klement типу S користувався попитом не тільки в країні, але й закордоном. Були створені філії фірми в Петербурзі, Москві, Києві й Ростові. Великі партії автомобілів Laurіn&Klement продавалися в Японію, Китай, Австралію, Мексику, Німеччину й Англію.

Але крім легкових і вантажних автомобілів компанія в різний час робила авіаційні двигуни (і літаки, у тому числі), гоночні авто, стаціонарні двигуни для вироблення електрики, дорожні ковзанки й багато чого іншого, що воістину є незвичайним явищем для автомобільних компаній.

Ішли роки, з'являлися нові автомобілі, усе кращі й кращі... І це був не стільки вплив прогресу, скільки працьовитість і цілеспрямованість працівників компанії.

У роки Першої Світової війни діяльність компанії була спрямована на виробництво військової техніки...

...27 червня 1925 року, на підставі рішення про злиття компаній Laurіn&Klement і акціонерного товариства Skoda, синдикат "Шкода" став повноправним власником (100%) автомобільного заводу в Млада Болеславові.

Відразу ж виникла необхідність у новій торговельній марці (товарному знаку), охоронюваній авторським правом. Її походження оточене чутками й домислами, що є досить примітним з урахуванням того факту, що "Шкода" була однією з найбільш значних і добре організованих компаній.

Хтось запропонував як символ голову індіанця. Відразу ж виникає розумне питання: "Індіанець у Чехії?!". Зі слів сучасників виявляється, що Еміля Шкоду (Emіl Skoda) у його подорожі по Америці супроводжував вірний індіанець, і що профіль цього індіанця висів у кабінеті Шкоди. На основі цього портрета було створено рельєфне зображення, що мало 25 сантиметрів у діаметрі, яке висіло в кабінетах ряду керівників компанії.

А крилата стріла прищепилася й стала символом ефективності й швидкості завдяки, в основному, локомотивам "Шкоди", на яких публіка вперше побачила нову торговельну марку.

Область виробництва була воістину величезна: було розгорнуте виробництво величезного трейлерного тягача, електрогазового автомобіля, машин "Тіллінг-Стівенс", броньованих автомобілів, стаціонарних двигунів і двигунів для аеропланів, а також літаків "Девойтин" і навіть дорожнього трактора.

Наприкінці 20-х років основним пасажирським автомобілем, що випускався заводом у Млада Болеславові, стала сама маленька машина L&ДО - "Шкода 110", яких у період між 1925 і 1929 роками було випущено 2985 штук. Ця автомашина поступово модернізувалася й поліпшувалася.

Виробництво за допомогою складальної лінії революціонізувало промисловість в економічних умовах Чехословаччини (раніше тільки взуттєвий фабрикант Бата зробив перехід на цю технологію).

Організація виробництва за допомогою складальної лінії стала такою сенсацією, що вона потрапила в сферу уваги всіх газет і журналів. В 1930 році складальна лінія могла випускати 25 машин у день, а після проведення невеликих модифікацій і введення тризмінної роботи її продуктивність вдалося збільшити до 95 автомашин у день.

Нові моделі 4R і 6R, які були першими, що мали саме торговельний знак "Шкоди", були покликані поліпшити й так непогану ситуацію. Найбільшим достоїнством цих двох моделей була стандартизація й уніфікація деталей - коробок передач, осей, кермової частини, а також багатьох інших частин. "Шкода" 4R і 6R являли собою подальший крок у розвитку.

В 1930 році "Шкода" посідала друге місце в країні по загальній кількості автомобілів, що випускаються, і третє місце по кількості легкових автомобілів, що випускалися в Чехословаччині. Незважаючи на те, що компанія віддавала перевагу якості перед кількістю, було вирішено змінити це положення. Починаючи з 1 січня 1930 року завод у Млада Болеславові став "Акціонерною компанією автомобільної промисловості" (АSAP), штаб-квартира якої розміщалася в Празі.

Компанія містила в собі завод з виробництва легкових автомобілів у Млада Болеславові, автомобільне відділення в Пльзені, ремонтне підприємство в Празі - "Елка", а також всі філії, ремонтні підприємства й комерційні представництва. А всі акції перебували в руках Пльзеньської компанії, що знову прийняла назву "завод Шкода". "Акціонерну компанію автомобільної промисловості" очолив інженер Ян Новак.

Уже через чотири роки автомобільний ринок струснула Skoda-Popular з новою системою трансмісії, що виграла в 1936 році другий заїзд на ралі в Монте-Карло, а на зміну їй прийшла Skoda Favorіt, потім 2-дверна Skoda 1101 (Skoda Spartak), що у результаті п'ятирічного вдосконалення перетворилася в добре всім відому Octavіa.

Наступаючи їй на п'яти, з'явилася Felіcіa. Починаючи з 1964-го й аж до 1988 року, випускалися моделі з мотором у задній частині кузова. І лише в моделях "Фаворит" і "Форман" мотор повернувся на своє традиційне місце.

Skoda Favorіt відносилась до автомобілів гольф-класу, але в порівнянні з однокласниками коштувала дешевше. Універсал звався Forman.

В 1991 році трапилося, мабуть, найважливіша подія в історії "Шкоди", тому що вона стала частиною потужного німецького концерну "Фольксваген Груп". Плодами цієї події стала поява нової "Феліції", а слідом за нею "Октавії" і "Фабії".

Останнім досягненням Skoda Auto стало відродження Skoda Superb, що очолив модельний ряд. Поява Superb знаменує повернення Skoda у клас представницьких автомобілів. Skoda назвала цю машину ім'ям моделі, що випускалася з 1934 по 1949 роки.

Перше покоління Skoda Suberb з'явилося в 1934 році й було флагманом модельного ряду чеської компанії.

Ім'я Superb має давні традиції й означає одне й теж в англійській, німецькій і французькій мовах - величний, чудовий, ефектний, шляхетний. Новий Superb повністю виправдує свою назву.

Сьогодні на підприємстві Skoda Auto працює близько 18 тисяч чоловік, а третина всіх робочих місць Чеської республіки, так чи інакше, існують завдяки діяльності цього підприємства. 80% автомобілів Skoda іде на експорт в 64 країни світу, забезпечуючи близько 9,6% всіх експортних операцій Чеської республіки.