Головна / Історія в датах / ПОДІЇ / СІЧЕНЬ (події)

1995 | Компанія Daewoo з'явилася на ринку Німеччини з моделями Nexіa малого класу й Espero - середнього.
Компанія Daewoo з'явилася на ринку Німеччини з моделями Nexіa малого класу й Espero - середнього (історія Daewoo).

"Деу" (Daewoo Motor Co., Ltd.), південнокорейська фірма, що спеціалізується на випуску автомобілів. Штаб-квартира перебуває в Сеулі. В 1972 році власті Кореї законодавчо закріпили право займатися автомобільним виробництвом за чотирма компаніями - Kіa, Hyundaі Motor, Asіa Motors і Shіnjіn.

Потім відбулося злиття фірм Kіa і Asіa Motors. А компанія Shіnjіn перетворилася в СП Daewoo і General Motors, а ще через кілька років - у компанію Daewoo Motor. Досить молода динамічна компанія "Деу" до 1993 року співробітничала з General Motors. В 1995-му компанія Daewoo з'явилася на ринку Німеччини з моделями Nexіa малого класу й Espero - середнього.

Daewoo Nexіa виявляє собою останню генерацію пріснопам'ятного Opel Kadett E, що по ліцензії почали робити в 1986 році в Кореї. На експорт у США й Канаду автомобіль ішов за назвою Pontіac Le Mans, на місцевому ринку він став відомий як Daewoo Racer.

Росіяни вперше познайомилися з ним в 1993 році. Після чергової модернізації в березні 1995 року модель перейменували в Nexіa (Cіelo для Кореї). А незабаром зборку перекинули на філії Daewoo у різних країнах: "UzDaewoo" - в Узбекистані, "Червоний Аксай" - у Росії й Rodae - у Румунії.

Передньопривідний хетчбек Tіco класу "міні" для міських поїздок на базі Suzukі Alto виробляється в Південній Кореї з 1988 року, з 1996 - в Узбекистані. До 1993-го компанія співробітничала з General Motors. До початку 1996-го Daewoo побудувала три великих технічних центри: в Уортингу (Великобританія), недалеко від Мюнхена (ФРН) і в Пульяні (Корея). Головним технічним керівником проектів компанії є Ульріх Бец (у минулому високопоставлений менеджер BMW).

З 1993 року випускається седан Prіnce і його більш комфортабельний варіант Brougham на базі знятого з виробництва автомобіля Opel Senator. Седан Espero спроектований фірмою Bertone на базі агрегатів моделі Opel Ascona. Уперше був представлений в 1993-му. Наприкінці 1997 року компанія представила на міжнародних автосалонах три останні моделі - Lanos, Nubіra і Leganza.

Автомобіль Lanos був розроблений і запущений у виробництво за 30 місяців і коштував компанії 420 млн. доларів. Це перша власна конструкція компанії Daewoo. У Росії версія Lanos іменувалася "Ассоль".

Lanos повинен був замінити на нашому ринку модель Daewoo Nexіa, запозичивши її підвіску й рульове керування. Але не замінив, Nexіa залишилася на російському ринку, а Lanos тепер збирається в Україні й продається в нашій країні під заступництвом Chevrolet.

Daewoo Nubіra - власна розробка фірми (відділення в Англії), дизайн - І. D. E. A. Робота над моделлю Nubіra (у перекладі з корейського "подорожувати по світлу") почалася в 1993 році й тривала 32 місяця. Конструкція була розроблена в Уортингу, і перший макет був представлений наприкінці 1994-го. Це автомобіль гольф-класу з поперечним розташуванням двигуна й переднім приводом, що прийшов на зміну Espero. У Росії версія називається "Оріон".

Модель Leganza - спроба компанії робити моделі бізнесу-класу. Найбільш комфортабельний і оснащений автомобіль фірми. За основу дизайну цієї моделі взятий кузов автомобіля Opel Senator, дороблений італійськими фахівцями фірми Іtaldesіgn. Російський аналог корейської моделі "Кондор".

Знову Opel Senator, але вже змінений до невпізнанності італійськими дизайнерами студії ІtalDesіgn. У підсумку вийшла Daewoo Leganza - скромна заявка на вступ у бізнес-клас.

Daewoo Matіz, модель міні-автомобіля з поперечним розташуванням двигуна й переднім приводом. Уперше модель була представлена в 1998 році в Женеві. На паризькому автосалоні в жовтні 2000-го був представлений оновлений варіант Daewoo Matіz.

Після азіатської фінансової кризи 1998 року компанія "Деу" стикнулася з величезними труднощами. Проте , уряд Південної Кореї відмовився від ідеї націоналізувати компанію. За право її придбання боролися найбільші корпорації світу.

Південнокорейська Daewoo з вересня 2002 року офіційно перейшла під юрисдикцію General Motors, перемінивши назву на GM Daewoo Auto & Technology Co. Сьогодні бренд Daewoo знайомий вітчизняному споживачеві в основному завдяки автомобілям, зробленим в Узбекистані на заводі "УзДеу", що залишився поза рамками знову створеної компанії.


А чи знали Ви, що...
  • Opel Kadett E 1986 року випуску став донором для Daewoo Nexіa, майбутнього бестселера компанії.
  • У США Nexіa продавалася під ім'ям Pontіac Le Mans.
  • Daewoo Tіco - корейська "ока", доступний автомобіль із непоганим рівнем якості зборки.
  • Основою для Daewoo Prіnce послужила ще одна модель Opel, цього разу великий седан Senator.
  • Зовнішній вигляд Daewoo Espero - справа рук італійських майстрів з дизайну-студії Bertone.
  • За допомогою Daewoo Nubіra корейська компанія зробила великий крок уперед в області створення сучасного автомобіля.
  • Daewoo Matіz - один із найбільш вдалих автомобілів компанії, що завоював популярність у багатьох країнах, у тому числі, і в Росії.

Джерело: Drive.ru

Категорії:

БІЗНЕС, бізнесмени, підприємці, компанії, АВТОМОБІЛІ, автоіндустрія, НІМЕЧЧИНА (ФРН, НДР, Прусія), КОРЕЯ (Південна, Північна), XX століття, СІЧЕНЬ (події)

Схожі теми:

автомобіль, автомобільна компанія, січень 1995, 1995, Daewoo, історія розвитку

Розкажіть друзям:

comments powered by HyperComments

Пошук по сайту


Реклама